Dębrzyna cz 2.

Do Dębrzyny wróciłem po zakupie sprzętu czyli Kamery Full Spectrum oraz Miernika EMF.



Zdawało mi się że będzie to moja ostatnia wizyta w tym lesie jednak znów się myliłem, ponieważ nowy sprzęt okazał się bardzo przydatny. Miernik już od początku miernik wskazywał pole w wysokości 0.2 mikro Tesle jednak z czasem nagrywania EVP pole zaczęło się zmieniać i skakało
od 0.2 mikro Tesli aż nawet do 0.4 mikro Tesli. Najciekawsze były reakcje miernika na pytania na temat dziewczynki w białej sukni którą poprzednim razem widzieliśmy pole potrafiło w tedy skakać do 0.53 mikro Tesli. 



Nagrania EVP potwierdzały tylko to co udało się ustalić, dusze nie zaznały sposobu bo zostały zamordowane. Jednak nadal nie ustało mi się ustalić wszystkiego a przede wszystkim kim jest owa dziewczynka w białej sukni. Co sprawia że Dębrzynę będę musiał jeszcze odwiedzić by znaleźć odpowiedzi na inne drążące mnie pytania. Czy jest to energia przelotna która się tam utworzyła ze względu na to co się tam wydarzyło czy coś innego to się dopiero okaże i na wnioski przyjdzie jeszcze czas a na samym końcu dodam jeszcze kilka zdjęć do waszej oceny.

















































Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Droga 875 Czy ona na prawdę jest nawiedzona??

Dębrzyna cz1.

Relacje Pauli cz 2.