Początki cz.1

Pamiętajcie moi czytelnicy początki są zawsze najtrudniejsze.


Co skłoniło mnie do zastania badaczem paranormalnym?
Co stało się około 9 lat temu że mieniło to moje życie?
Odpowiedzi na te pytania poznacie w części pierwszej Początków.

Zjawiska paranormalne towarzyszyły mi od dawna już od mniej więcej wieku 16 lat jednak jako młody człowiek nigdy nie zastanawiałem się nad tym, zawsze szukałem racjonalnego wytłumaczenia.
Nigdy nawet nie wierzyłem nawet w te zjawiska, trzeszcząca podłoga to była trzeszcząca podłoga
i nic poza tym. I tak było przez wiele lat zawsze starałem się negować to co działo się wkoło mnie.
Starałem się żyć jak każdy normalny nastolatek, który zaczynał akurat naukę w nowej szkole.
Zajęcia nauka przez co nigdy nie myślałem nawet o zjawiskach paranormalnych. I tak mijał mi czas aż do roku 2008, ten rok dużo zmienił w postrzeganiu zjawisk paranormalnych. Dużo nagrywałem
wtedy coverów piosenek, jednak jedno ze zdarzeń sprawiło że zmieniłem zdanie.
Nagrywałem jak zwykle kolejny cover było koło godziny 22:00 gdy usłyszałem coś jakby pukanie do drzwi. Poruszały się nieraz jednak pod wpływem przeciągu więc nie ruszyło mnie to, deski strzelały tak jak zawsze niby nic nowego. Różnica wyszła na nagraniu gdzie pojawił się głos którego nie powinno być. Zacząłem się zastanawiać skąd to się mogło wziąć jednak nie mogłem znaleźć racjonalnego wytłumaczenia, zacząłem więc szukać informacji na temat nagrań EVP, które dużo informacji mi przekazało i wytłumaczyło. Zakupiłem więc dyktafon a do tego kamera z telefonu musiała mi wystarczyć. Dużo czytałem i szukałem informacji jak zostać badaczem zjawisk paranormalnych, na co powinienem zwrócić uwagę, co powinno mnie zainteresować. Szukałem i sam uczyłem się tak przez co najmniej 2 lata, aż pewne wydarzenie wiele zmieniło pozwoliło dalej rozwijać jako badaczowi zjawisk paranormalnych. Ale to już w drugiej części.



"Dla wszystkich zainteresowanych pomocą, albo znacie kogoś kto może pomóc a chce to zrobić anonimowo zapraszam do kontaktu pod mailem: crisb2121@gmail.com
Ewentualnie wpłaty na podany sprzęt można robić na stronie:  https://tipanddonation.com/astroparanormaltv  "


Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Droga 875 Czy ona na prawdę jest nawiedzona??

Dębrzyna cz1.

Relacje Pauli cz 2.